fredag 29 maj 2009

När jag tog studenten...

...jaaa, det var ju ett tag sedan.. Men då sydde jag min egna klänning, tänk va man kunde då.. *fniss*
Roliga minnen som jag vill bevara = perfekt att scrappa om.. Alla papper kommer från MajaDesign å dom passar ju perfekt.. Härliga färger i blått å gult =)

Jag satte ihop blå å gul tyll tillsammans med pärlfloss å minirosor. För att få det att sitta fast använde jag brads.


En liten närbild på det...
Å så en närbild på blomman med halvpärlor å minirosor.


Tycker absolut att ni skall kika in i Shopen det finns massa Nyheter att dreggla över ;)
Hoppas ni får en riktigt härlig helg.. Jag hörde ett rykte om att det kommer bli 25 grader varmt.. Det låter väl ändå härligt! =)
massa kramar Karin/essmo


1 kommentar:

Karro sa...

Dom där maja design papprena är ju så läckra. Kanske jag skulle ta och införskaffa några och göra en LO till mitt BOM album :)
Jag var dock inte lika kreativ som du Essmo som sydde klänningen själv till studenten :)