onsdag 27 maj 2009

Im crazy absout the dots!

Ni kan väl omöjligt ha missat dessa mönstrade kak/tårtpapper som finns i shoppen nu? Jag är helt förälskad i dem, särskilt dessa röda med prickar på! Denna veckan har jag gjort ett Tack kort som jag tänkte visa upp.


Detta har jag använt mig av till detta kort: Cardstock, mönstrat tårtpapper, blommor, metalldekorationer, halvpärlor, stämpel(ros), stämpel(Text), pappers spets och öljetter.


************************************************

Nu till något helt annat, det är nämligen så att jag skall nu sluta som DT hos ScrapLyckan, och det är verkligen med sorg i hjärtat jag gör detta! Har haft en helt underbar tid här och kommer att sakna både min DT-Mamma Marie, Dt-gänget och er underbara besökare en väldig massa. Det är tyvärr för mycket som händer i mitt liv just nu för att jag skall orka hinna med allt.
Tack så mycket för denna underbara tid!

Kram på er alla, Daniela/Neliz


6 kommentarer:

Petraso sa...

åh Dom är så fina tårtpapperna...

ska hugga in i det i dag.....

Anonym sa...

Vad fint kort!

Tråkigt att du slutar, jag har verkligen gillat dina alster!

Ha det bra!

Hälsningar
Tindela

Daniela/Neliz sa...

Tack så mycket Tindela!! Du anar inte hur glad jag blev när jag läste detta! :D *kram!*

Anna S sa...

Vilket fint kort!

Håller med Tindela om att det är jättetråkigt att du ska sluta! Du har alltid så fina alster att visa upp. Får väl titta in i din egen blogg och hoppas att du lägger ut något där ibland ;)

Ha det toppen!
Kram Anna

Daniela/Neliz sa...

AnnaS, taaack!! *kramar om!* Ja, jag har precis börjat uppdatera min egna blogg lite mer seriöst och kommer nu att börja vara bättre på att lägga upp mina kort + Lo's där. Så kolla gärna in där,det vore jätte kul :)
kram!

Anonym sa...

Wow så snyggt! Ett riktigt "glad-kort", det bara lyser om det. Jag gillar också tårtpappren, de är så fina. Tack för inspirationen och nya kortidéer. Synd att du ska sluta. Måste bara beställa tårtpapper, nu.