lördag 22 november 2008

Presentation om Astra

Då var det dags för sista presentationen av oss i DT gänget och sist ut är jag.....

Namn:
Ingela Sjöholm, mitt nick på olika forum är Astra.

Hur länge jag scrappat:
Började göra enkla kort hösten 02, under året 03 upptäckte jag scrapbooking i samband med att vi fick vårt första barn.

Kort om mig:
Sambo och har två pojkar födda -03 och -06.

Hur jag kom in i denna underbara värld med scrapbooking/kortmakeri:
Har alltid varit pysslig men 03 så började jag scrappa LO och för nästan exakt 1 år sedan så fastnade jag i kortmakeriets värld så nu gör jag nästan bara kort.

Beskrivning av min stil:
Vet inte riktigt vilken stil jag har....

Favorit produkter:
Nummer 1 på listan är mina QKs dies och alfabeten men blommor, band, brads osv kommer på 2:a plats. Som sagt så älskar jag dekorationer!

Färg:
Använder "softa" färger och jag gör väldigt mycket i monochromatiskt, håller mig oftast till 2-3 färger på ett kort.

Annat om mitt "korteri":
Tycker om att prova på olika vikningar och älskar att måla stämpelmotiv.

Fritiden:
På min "egentid" så sitter jag och gör kort, bloggar, surfar rundor efter tips och inspiration. Är gärna och ofta på träffar!!!

Här är mina kort jag skickade in med min ansökan:







Är du mer nyfiken på vad jag gör så kolla gärna min blogg som är här!

Ha en trevlig helg!

Ingela

__________________________________________________________________

Nu har ni fått läsa lite om oss och vi hoppas ni kommer titta in här i bloggen, kan avslöja att på måndag den 24 november så börjar vi!!!

Välkomna hit!

Team Scraplyckan

Inga kommentarer: