tisdag 17 maj 2011

Kärlekskaka till Mor

Hej på Er!
Jag brukar spara på askar av alla de slag,
ett lätt sätt att få ihop en egen liten låda
i annorlunda format eller att enkelt ha en ask
att altra. Precis så har jag gjort denna ask.

Har vecklat ut locket och vänt insidan ut,
alla kanter har chalkat med walnut stain,
sedan har jag klätt asken med Maja Design's
På locket har jag satt fast ett kort av MP.


Jag har dekorerat med en fjäril med blingstenar och
olika band rosa satine band och vita hjärtan
Kanstansen från Martha Stewart och så
lite vita halvpärlor.
Insidan av kortet.


Stämpeln Kärlekskaka är en ny vacker text stämpel från
Scraplyckan.


Detta är ett enkelt sätt att göra en liten presentask.
Hoppas ni blev inspirerade att försöka
altra en fin ask.

Önskar Er en kreativ vecka! 
Kramar! / Ann-Charlotte

1 kommentar:

Karin sa...

Åå så underbar! Superfin!