onsdag 5 januari 2011

Bröllopskort så här i början på året

Hej och Gott Nytt År!
I dag har jag gjort ett Bröllopskort i lite ruffig stil
 men dock romantiskt! ;-)
Det fick bli i brunt och rosa och med den vackra
nya textstämpeln från ScrapLyckan.


Har använt mig av många dekorationer
som utstansade fjärilar och hörncharm.


Tre olika blommor, charm i form av hjärta, lås och blad,
chipboardhjärtat har jag crackelerat med picket fence
under har jag satt brun webb ribbon och ett smalt spetsband.


Insidan fick några utstansade fjärilar, webb ribbon
och stansad kant med hjärta.


Fjärilarna och alla kanter är chalkade med walnut stain.
Lite bling stenar och glitter på fjärilarna (kan vara lite svårt
att se på  bilderna.)



I dag har jag inte länkat materialet  jag använt men
det mesta finns hos Marie i shopen HÄR

Ha en riktigt härlig fortsättning på veckan,
må så gôtt!

Kramar  / Ann-Charlotte




2 kommentarer:

Maria sa...

Underbart kort!

Pysselbus sa...

Såå fint! Älskar hela designen och pappren är bland mina favoriter... Läckert med texten och fjärilarna!

Kram
Linda