fredag 22 oktober 2010

Annorlunda Julkort...

Hejsan svejsan!
Redan fredag igen?! Dagarna bara rinner iväg! =)
Ni som bor i närheten av Kungälv; Ni missar väl inte att ScrapLyckan har massa kurser på gång. In å kika HÄR, i menyn till vänster, under Kurser å träffar. Ni vet väl att ni även kan låna lokalen helt gratis för egna privata träffar! Eller varför inte samla ihop en tjejgäng å gå en kurs tillsammans, allt efter era egna önskemål. Varmt välkomna! =)
Jag älskar å surfa runt på nätet å kolla på olika kortvikningar å annat skoj! En favorit är Splitcoast Stampers. Där hittade jag ett kort som kalldades "tent card"... Efter lite förenklingar gjorde jag ett eget.. =)

Hur man gör den supertuffa julgranen hittar ni HÄR.
Visar en bild från sidan så man ser det 3D-aktiga =)

Runt hela kortet har jag använt en "snöpenna" för att få lite mer julkänsla =)
De små pakena har jag gjort av spillbitar av papprena; MME Lush , Maja Design Julfest och Webster Santas village .

Det har kommit in massa sköna prylar i shopen så in å spana!

Ha en härlig helg,
Tjingeling!
Kram essmo.

2 kommentarer:

Eva J sa...

Guuuuuuuuu va snyggt!!! Så häftig gran, måste kolla upp hur man gör den.
Kram

Ina sa...

WOW vilket superhäftigt julkort, var inne och kollade på hur man gör, jag bara MÅSTE göra denna nu, tack för tips.

KRAM
Carina