torsdag 9 september 2010

Vinnare och lite tips!

Det kom in flera underbara bidrag i augustis månadstävling.
Svårt för oss i teamet att välja men en vinnare är nu utsedd.


Är ni beredda??

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

ok då :)

*

*

*

*

*

*

*

Vi säger stort GRATTIS till


Här är hennes fina tvättlinelayout!

Grattis igen Wictoria!
Maila din adress till alab@home.se så du kan få din vinst.

Tack till er andra som skickat in jättefina bidrag.

Under september kommer vi inte att ha någon månadens tävling. Detta på grund av vår cybercrop som startar den 30 september och håller på till den 3 oktober. Gå in här och kika och glöm inte registrera dig. Hoppas vi ses i cybercropen!

********************

Jag tänkte visa er en kul vikning på ett kort. Enkel att göra och fint blir det.

Har använt mig av cardstock som jag delat på mitten. Tog ena hälften och vek ihop så att jag fick ett vanligt kort. Med hjälp av en linjal vek jag ut framsidan utåt men sparade en bit längst in mot vikningen som jag limmade ihop med baksidan.
Gjorde hål med håltången och satte i band. Här kan man ju använda öljetter eller vad man vill.

Här ser du kortet när det är öppet.

Materialet till kortet hittar du i ScrapLyckans shop! Skynda dit och fynda! När du ändå är där får du inte glömma kika på de underbara julpapprena från Maja Design som har kommit.

Hela den ljuvliga kollektionen kostar bara 159 kronor. Det gäller att planera i tid. Snart ÄR det jul!

Än hinns det med att göra en fin kalender att ge bort i julklapp.

Shoppen har en evighetskalender för bara 49 kronor.

Eller varför inte pimpa en trekantig tändsticksask?
Perfekt som gåva i stället för en blomma! Endast 15 kr i shoppen!
Hoppas ni fick lite tips och idéer att pyssla med i höst.


// Ann-Louise

2 kommentarer:

Anette sa...

Grattis till vinsten Wictoria!
Fint kort du gjort Ann-Louise och tack för tipset på lite höstpyssel.
Tändsticksaskarna ska jag nog skaffa och pyssla med barnen.

Lilltolen sa...

Wow, jag vann - helt otroligt. Tack tusen gånger. Ha det gott!