torsdag 15 juli 2010

Skapa valfritt alster med ett djur!

Denna veckan är det min (Ann-Charlotte) Lycka att få blogga hos ScrapLyckan.

Som utmaning ville jag att vi skulle skapa ett alster med någor djur!

Först ut är Essmo
Hon har skapat detta underbara kort med en liten fågel.
Det vackra pappret kommer från Webster
som du hittar HÄR.

Miss Allis valde göra ett sagolikt kort med en Kram björn.

Hon har använt My Mind's Eye papper 'Lush Pink'.
Den vackra dekorationen av rosor, band och pärlfloss,
har även fått en liten klocka som gör det lilla extra!

Veronica blev inspirerad av Essmos papperspåsealbum.

Och gjorde detta underbara minnesalbum över sin familje-
hund "Kay" som nyligen gick bort.
 




Detta album är så ljuvligt, tänk vad vackra saker
man kan göra med en brun papperspåse.
Påsen finns så klart i shopen HÄR.

Sist ut är mitt kort av Popcorn the Bear.

En rolig stämpel att arbeta med, där du har framsida

och baksida av björnen. Mr Bear har jag målat med distresser
och använt lite 3-D lack på hjärtat i örat.
Jag har också använt My Mind's Eye papper 'Lush'
fast i brunt. Allt finns i shopen.

Hoppas alla får en underbar sommar!
Många långa Kramar.../ Ann-Charlotte 

1 kommentar:

zαnуα ♥ sa...

Vilka helt underbara alster ni skapat tjejer! Ni inspirerar alltid lika mycket, tack =D *kram*