torsdag 13 augusti 2009

Teamet skapar efter "recept"

Hej alla pysslare!!!

Idag visar vi era alster som vi i teamet skapat utifrån samma "recept", jag skrev ihopa följande recept:

2 mönstrade papper
spets
band
4 brads
1 blomma
samt en valfri dekoration
Det är tillåtet med stämpelmotiv, textstämpel, utstansade bokstäver alt. thickers samt stickles etc. på sitt alster.

Här kommer våra tolkningar:


Först ut är en riktig läckerbit skapad av ScrapKia!


Detta ljuvligt romantiska kort har Essmo skapat:

och sist ut mitt (Astra) rosa "vänner"-kort:

Det var riktigt roligt att se dom andras kort skapade efter mitt recept, samma recept men så olika!

Allt material vi använt kommer från shoppen, kila gärna in och kolla på alla dom supersnygga blommorna som ligger under nyheter!

När jag ändå är i farten så kan jag ju kanske fresta med ett CCkit som man kan beställa till ScrapLyckans CyberCrop som går av stapeln 27-30 augusti!!!

Håll utkik....det kommer mera!!!

Scrappa lugnt!

Astra/Ingela

2 kommentarer:

Morfen sa...

Jättesöta kort och vad kul med CC! :D

Anonym sa...

Söta o fina kort teamet gjort!
Hälsn. Monica