fredag 12 juni 2009

Stör Ej!

Hej!
Nu är jag på besök igen..den här gången tänkte jag iaf visa något som jag gjort!
Jag har dekorerat en pil att sätta på toalettdörren!
Det var verkligen hur kul som helst att göra!!
"Hugo o Liva på pottan" är ju verkligen sååå söta!
Jag tycker att texten Stör Ej! passar rätt bra ihop med toaletter....
Så om du ser en sån här skylt utanför en toalett vänta en liten stund....för det luktar nog inte blommor där då....HiHiHi
Till skylten har jag använt mig av följande:
Skylt att dekorera, promarkerpennor, penna memorymarker, blommor, blingbling, stämplar,
kakservetter, dekorationsnät, filigraner & vacker vit spets

Ha det nu så bra vi ses!
Amlin

4 kommentarer:

Lena sa...

Vad gulligt. Stämpeln är så himla söt och vad bra den passar till en toa skylt!

Anonym sa...

Vad fin skylt! OCh vilken passande stämpel.

Hälsnngar
Ann-Charlotte A

Amlin sa...

Tack så mycket!!
gulliga ni e=)

Kicki sa...

Så läcker!!!!
UNDERBARA dekos! :-)