fredag 1 maj 2009

Layout med kakpapper & en vårigt kort =)

Hejsan på er denna härliga 1 maj! =)


Vilka soliga dagar vi har haft, får nästan lite dåligt samvete för att jag sitter inne & scrappar ;) men bara nästan :o)

För scrappat det har jag.. =) Först en Lo med min lilla Saga, hon gillar bilar, massor...

Som grund här har jag papper från Sassafraslass, jag tyckte de var så fina dessa blommor så jag skar ut några & lät dom fortsätta upp på pappret från Prima. lite pilligt men, men.. =)
Det har kommit in massa Kakservetter/Tårtpapper i shopen här har jag använt det röd-vit-prickiga.
Lite detaljbilder på de supercoola dekorationsnitar som jag fäste i blommorna med gluedots. En tag med dold journaling dras lätt ut med ett sammetsband som jag pimpade lite med bling och charms =)



För ett par veckor sedan gjorde jag den HÄR layouten med det läcka pappret från Creative Imagnations. Jag fick en del papper över en del & därför blev det ett litet vårkort oxå.

Detta är ett perfekt sätt att bli av med spillbitar. Jag stämplade upp den söta fjärilen & skar ut cirklar som jag satte på 3D-kuddar. Det söta glittriga blombandet kändes väldigt vårigt & fick vara med. =) Även lite tyll, pärlfloss och den söta vår i luften-stämpeln passade bra in.
En liten närbild..
Hoppas att ni får en riktigt härlig helg & på återseende!
kramar Karin/essmo =)

Inga kommentarer: