lördag 25 april 2009

"Double slider card"

Hej alla stämpelvänner! :-)))

Hoppas vår/sommarsolen även kommit till er men att ni har en stund över att pyssla loss lite *ler*

Idag bjuder jag på ett "double slider card" där jag använt ScrapLyckans Hugo m paket i fokus :-)
Här är kortet i sk "normal-läge":
Här har jag börjat dra ut tagen:

och här är den fullt utdragen:

samt att här är en liten närbild :-)

Till mitt kort så har jag använt följande stämplar från ScrapLyckan: Hugo m paket, paket och Grattis! som jag sedan färglagt med Promarkers bla China Blue annat jag använt är sammetsband, ric-rac band och brads.
Hoppas du uppskattar "vikningen" på kortet! Jag har inte hunnit fixa en förklaring till kortet då jag varit med yngsta sonen på sjukhuset men om du söker på rubriken så hittar du det på YouTube. Jag har "fixat" till måtten efter mitt eget tycke och det är lätt gjort när man kollat på filmen :-)
Lycka Till och jag önsker er alla en riktigt härlig helg med massvis av sol!!!
Ingela/Astra

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är riktigt duktig!!! En riktig inspirations källa!!!