onsdag 22 oktober 2008

Tävling!

Nu är det dags för ScrapLyckans första skisstävling! :)
Skapa ett alster ifrån följande skiss :


(Klicka på bilden för förstoring)

Du får vrida och vända på skissen, men det skall gå att se att du utgått ifrån den. Priset blir ett presentkort i shoppen :) Vinnaren kommer att lottas fram, och man får skicka in flera bidrag om man vill.
För varje bidrag man skickar in, får man en chans i dragningen, men - om du har med ett stämpelmotiv som finns i vårt sortiment får du två chanser per bidrag! :)
Du väljer själv om du vill göra ett kort eller LO :) Hoppas skissen kan inspirera! :)
Maila ditt bidrag max 600x600) till info@scraplyckan.se och märk mailet med "Skisstävling 1"
Vi behöver ditt bidrag senast den 31/10

Kram

Zanya och Marie

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin skiss! Kanske borde ge mig på ett försök då :D
Kramar på er tjejer!

Carola sa...

Den skissen var användbar, ska nog också göra ett försök :)

Maja Stokk / eyovine sa...

super skiss... ska knåpa ihop mist ett bidrag;-)

Anonym sa...

Jättebra skiss som jag kommer använda fler gånger. Får jag visa mitt bidrag i blogg innan tävlingen är slut?

zαnуα ♥ sa...

Ja, det går bra att visa bidraget i egen blogg innan tävlingen är slut :)

Kamilla sa...

OOO vilken fin skiss,önskade jag hade mer tid ;D men kanske jag hinner nåt,jag har pysselhelg i helgen!!!

Anonym sa...

Men...bläää...jag glömde ladda upp mina två kort igår! Jag hade gjort två kort efter skissen...men men så går det när man inte har huvudet på skaft...

/ Helen

Millan sa...

Jag mailade 2 bidrag till er igår, men råkade visst skriva "tävlinsbidrag" i ämnesrutan, är det därför dom inte finns med bland dom ni visar?

Millan sa...

Tack för att ni tagit med mina kort nu! :)